Sainsbury's este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari si are peste 1100 magazine în UK, comercializând peste 90 000 articole către clienții săi. Este unul dintre cei mai importanți comercianți din UK în industria alimentară, îmbrăcăminte, mărfuri generale și servicii financiare.
REQUIREMENT
Sainsbury's a găsit necesar să colaboreze cu o companie de inventariere de încredere, deoarece:
- Avea nevoie de să înțeleagă
nivelul pierderilor din stoc
- Avea nevoie de
acuratețe in colectarea datelor de inventar
- Iși dorea un plan strategic pentru conformitate în toate magazinele
- Avea nevoie de un
rezultat imparțial și verificabil al inventarierii stocurilor
SOLUTION
Sainsbury's a decis să se asocieze cu RGIS pentru a finaliza inventarierea tuturor magazinelor la nivel național. Cerințele au fost următoarele:
- Inventarierea celor
peste 1100 magazine
- Personalul din magazine a trebuit să fie educat in
pregătirea stocurilor si metodele de
gestionare a datelor
- Identificarea a cum să
se reducă pierderile din stoc
-
Rapoartele despre produse trebuiau generate in timp real
-
Analiza atât a depozitelor cât și a suprafețelor de vânzare
RESULTS
Sainsbury's cu peste 1100 magazine, a constatat că prin externalizarea procesului de inventariere către RGIS, a realizat urmatoarele:
- Au fost numărate toate cele peste
1100 de magazine
- A obținut
rapoarte exacte in timp real pentru pierderile din stoc in timp real in functie de regiune, magazin,departament și produs
- Sainsbury's a fost nominalizat numărul unu in revista "The Grocer Magazine" la secțiunea "Cea mai bună disponibilitate a produselor la raft"
- A inventariat stocuri in valoare de
2 miliarde £ pe parcursul a
1.500 inventare in fiecare an
- Sainsbury's și-a crescut profitabilitatea prin
reducerea pierderilor de stoc si creșterea vânzărilor